Graag informeren wij u over hoe ETP maatregelen treft om alle klanten en hun medewerkers te kunnen blijven bedienen zoals u dat van ons gewend bent.
Allereerst nemen wij natuurlijk alle voorzorgsmaatregelen en volgen wij de richtlijnen van het RIVM, omwille van de gezondheid van ons team en bezoekers.
Wij spreiden de aanwezigheid van onze mensen op kantoor en faciliteren thuiswerken met voldoende middelen om alle communicatielijnen open te houden.
Onze werkwijze is zo georganiseerd en gedocumenteerd, dat er altijd een fall back mogelijk is.
Ons logistieke proces is geborgd, de bezetting van onze logistiek dienstverlener is op orde. De leveringen van alle individuele bestellingen gaan vooralsnog ongewijzigd door.
PostNL heeft vanzelfsprekend ook maatregelen getroffen bij de bezorging van pakketjes waarbij een handtekening van de ontvanger is vereist. Dit gebeurt nu niet met de fysieke handtekening maar door het invoeren van de laatste cijfers van een geldig identiteitsbewijs van de geadresseerde door de postbezorger, waarbij uiteraard ook rekening wordt gehouden met de vereiste afstand.
Tenslotte, uw contactpersoon en ons ETP Serviceteam staan voor u klaar en zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar, zoals u dat gewend bent.
ETP Serviceteam: 030 -698 1073 , e-mail: servicedesk@etp.nl