Toverland

In 2018 is Toverland flink uitgebreid: in de maand juli opende het attractiepark haar nieuwe entreegebied ‘Port Laguna’ en themagebied ‘Avalon’, waarmee het magische recreatieoord anderhalf keer zo groot werd. Met ambitie om in de komende jaren de bezoekersgrens van één miljoen te doorbreken, werden dat jaar ook al het nieuwe logo én de vernieuwde huisstijl gepresenteerd. Uiteraard was dat nog niet alles: “Bij een volwassen park hoor volwassen kleding”, zei Toverland zelf. Dat klonk ETP als muziek in de oren.

ETP’s in-house designteam ontwierp de nieuwe Toverland-kledinglijn voor alle zeshonderd medewerkers in uiteenlopende functies. Dat wil zeggen: van de gastenservice en merchandise tot alle attracties en horecagelegenheden op elke locatie in het park, van de bedrijfsevenementen en entertainment tot de schoonmaak en groenvoorziening en van de technische dienst en beveiliging tot het parkmanagement. De nieuwe Toverland-huisstijl en -kleur werden in alle onderdelen van het attractiepark doorgevoerd.

De nieuwe Toverland-collectie bestaat uit ca. 40 artikelen en bevat mooie, representatieve kleding voor gastenservice en merchandise, comfortabele softshells voor de medewerkers van attracties en functionele, bijpassende outfits voor medewerkers in de groenvoorziening.

Bekijk ook