• nl
  • en

Volledige transparantie

Onze werkwijze

Bij een nieuwe opdracht starten we met de zogenaamde ETP-scan: wij brengen dan de situatie bij de opdrachtgever volledig in kaart. Alles wat van belang is komt aan bod en wij inventariseren de wensen en eisen van de klant. Ons team stelt op basis daarvan een advies op. Hieruit volgt een helder en realistisch plan van aanpak inclusief planning. Zo weet de klant precies wat hij kan verwachten.

Concept, styling en design

Elk concept dat wij ontwikkelen is de uitkomst van een mix van elementen. De briefing van de klant en het inlevingsvermogen van onze ontwerpers vormen de basis voor het creatieve concept, waarbij natuurlijk huidige trends en innovatieve ontwikkelingen worden meegenomen. Wij leven ons oprecht in, zodat we de organisatie van de klant en de mensen die er werken ook echt leren kennen. Voelen wat er leeft en speelt, om zo uiteindelijke trotse kledingdragers te creëren die representatief zijn voor hun bedrijf. Behalve met ons eigen design team werken wij regelmatig samen met gerenommeerde Nederlandse modeontwerpers.

Productie en kwaliteitscontrole

Wij zijn volledig transparant over het productieproces dat in diverse landen plaatsvindt. Partnership is cruciaal en dat blijkt ook uit de langdurige relaties die ETP met haar leveranciers onderhoudt. De productie vindt plaats in Bulgarije, Italië, Turkije, Portugal, Marokko, India, Bangladesh, China en Vietnam.

Wij monitoren de kwaliteit nauwlettend tijdens het hele proces van ontwikkeling en productie. Testen gebeurt in diverse stadia van de productie. Behalve de stoffen en materialen wordt ook het product in alle fasen steeds zorgvuldig beoordeeld, gemeten, gepast: dit moet exact kloppen met ontwerp en specificaties. Onze productmanagers zijn daarom zelf op verschillende momenten aanwezig in de fabrieken. De allerlaatste check vindt plaats in ons magazijn in Oldenzaal als de levering binnenkomt.

Wat doen we ondertussen?

Afhankelijk van de wensen van de klant verzorgen wij ook:

  • de organisatie van passessies met behulp van de door ETP ontwikkelde passessie App
  • het inrichten van onze E@SYFIT® Webshop
  • een manual, een communicatieplan rondom de introductie, een show, fotografie e.a.

Onze projectmanagers zijn daarin zeer bedreven, zij nemen het voortouw en zijn de vaste contactpersoon voor de klant.

E@SYFIT® Webshop

Wij faciliteren exclusief voor de opdrachtgevers onze eigen E@SYFIT® Webshop. Dit door ETP zelf ontwikkelde online bestelsysteem is gekoppeld aan ons ERP-systeem. Zo zijn de bestellingen en de administratieve, financiële en logistieke verwerking daarvan volledig geïntegreerd. Elke klant heeft een eigen webshopomgeving, met de look & feel van het bedrijf.

Wij leveren op elk moment up-to-date gegevens over voorraadniveaus, de status van bestellingen en leveringen, de afhandeling van ruilingen, etc. Onze opdrachtgevers krijgen management rapportages op maat.

Wat kan de ETP Servicedesk voor u betekenen?

Bij een webshop hoort een klantenservice: ETP Servicedesk, een belangrijk pijler van onze dienstverlening. De kledingdragers kunnen daar altijd terecht voor advies, met vragen of opmerkingen en met speciale verzoeken. Het Servicedesk-team is het aanspreekpunt voor de medewerkers van de klant en kent alle collecties en bijzonderheden per klant.

Het contact met onze ETP Servicedesk en het gebruik van E@SYFIT® Webshop wordt door de medewerkers hoog gewaardeerd; zij geven in ons klanttevredenheidsonderzoek ETP hiervoor een 8,2. Daar zijn we op trots op!

Europees distributiecentrum

Logistiek en distributie
Bleckmann is onze logistieke partner die alle mogelijkheden biedt voor logistieke handling. Bleckmann verwerkt individuele bestellingen voor medewerkers en de aflevering daarvan op vestigingsniveau, huisadres of orders om de werkvoorraad op locatie bij een klant aan te vullen. ETP levert logistiek op maat.

Voorraadbeheer
Wij beheren voor veel van onze opdrachtgevers de voorraad in ons distributiecentrum. Het logistieke apparaat maakt het mogelijk om dit beheer en alle handelingen voor de opdrachtgever te verzorgen. Intelligent voorraadbeheer en advies zijn essentieel voor een soepel verloop van elk project. Kledingdragers mogen nooit misgrijpen en onze opdrachtgevers willen geen onnodige of incourante voorraad hebben. Wij begrijpen dit als geen ander en sturen in overleg met de opdrachtgever op een optimaal voorraadbeheer.

Promotionele kleding

Naast onze bedrijfskledingcollecties maken wij ook ‘one offs’, die hebben een meer eenmalig karakter, zoals casual collecties voor promotionele doeleinden of een private label collectie. Alleen de toepassing verschilt, het proces is hetzelfde.